Záručná doba, exspirácia
Pre väčšinu potravín je uvedená minimálna trvanlivosť. Na internete uvádzame trvanlivosť výrobkov z ich dátumov výroby.
Dátum minimálnej trvanlivosti nemusí byť uvedený na obale kozmetického výrobku s minimálnou trvanlivosťou viac ako tridsať mesiacov. V týchto výrobkoch sa uvedie čas, kedy sa zariadenie môže používať po otvorení bez poškodenia spotrebiteľa. Tieto informácie sú označené symbolom otvorenej smotanovej fľaše a dátumom (v mesiacoch alebo rokoch). Pre drogeriu je zobrazená iba dávka.
Postup reklamácie
Zákazník nás môže kontaktovať telefonicky alebo e-mailom na adrese eshop@countrylife.sk, potom zabezpečíme ďalšie spracovanie reklamácie.
- Reklamáciu zákazník musí dopredu ohlasovať. Reklamovaný tovar treba poslať späť do Country Life na adresu K Vypichu 1039, Rudná u Prahy, Logistický areál Prologis, hala č. 7. K tovaru priloží sprievodný list k reklamácii. Tovar zákazník pošle späť na pôsobisko predajcu čo najskôr od nahlásenia reklamácie.
- Reklamovaný tovar musí byť zabalený do vhodného prepravného obalu, pretože predajca neručí za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru.
- V prípade neoprávnenej reklamácie nemá zákazník nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie a súčasne ani predajca nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré vznikli na jeho strane (pokiaľ sa zo strany spotrebiteľa nejednalo napr. O opakovanú bezdôvodnú reklamáciu, pri ktorej sa už dá vyvodzovať , že došlo z jeho strany išlo o zneužitie práv spotrebiteľa).
- V prípade oprávnenej reklamácie má zákazník právo na poplatok za poštovné na sumu potrebnú na doručenie (tieto náklady musí predložiť zákazník prepravným dokladom).
Vybavenie reklamácie
Predajca vyrozumie zákazníka telefonicky či emailom o spôsobe vybavenia reklamácie. Lehota na pre vybavenie reklamácie je 30 dní od prevzatia reklamácie predajcom.
Lehota na vybavenie reklamácie je daná českým zákonom č. 89/2012 Zb.
Odstúpenie od zmluvy
- Zákazník je oprávnený od zmluvy odstúpiť v prípade, že predajca nesplní dohodnuté podmienky dodania. Zákazník, ktorý nekupuje tovar v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, má ďalej v súlade s § 1829 a § 1840 občianskeho zákonníka právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.
- Právo predajcu na odstúpenie: Predajca je oprávnený od zmluvy odstúpiť len do okamihu odoslania tovaru, a iba v prípade nedostupnosti tovaru alebo významnej zmeny ceny tovaru. Avšak pred odstúpením od zmluvy musí dodávateľ vždy kontaktovať zákazníka, aby sa dohodol na ďalšom kroku.
Postup v prípade odstúpenia od zmluvy
Vzhľadom na to, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vráti alebo nahradí predajca zákazníkovi a zákazník predajcovia všetky prijaté plnenia.
Zákazník môže odstúpiť od zmluvy informovaním predajcu o tejto skutočnosti, napr. Elektronicky na e-mailovú adresu eshop@country-life.sk, alebo túto skutočnosť písomne oznámiť na adresu prevádzkovateľa.
Pri odstúpení doporučujeme uviesť: číslo objednávky, variabilný symbol a dátum nákupu a predložiť originál alebo kópiu dokladu o kúpe tovaru.
Zásielky, z ktorých nie je zrejmé, prečo k nám boli zaslané, budú vrátené odosielateľovi. Pokiaľ už zákazník tovar obdržal a prevzal, zašle tovar späť na adresu predajcu, kde predajca bez zbytočného odkladu posúdi stav vráteného tovaru.
Pre vrátenie plnej sumy musí byť tovar zaslaný späť predajcovia v neporušenom stave, nepoškodený, nerozbalený, kompletný (vrátane všetkých poskytnutých dokladov a originálneho obalu).
Rozpor z kúpnej zmluvy
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou ( "rozpor s kúpnou zmluvou"), postupuje sa v súlade s ustanovením § 2095, 2096 českého Občianskeho zákonníka.