Prevádzka veľkoobchodu, príjem a príprava objednávok, expedície a závozy prebiehajú bez významnejších obmedzení. Máme zaistené skladové zásoby, pracujeme aj na včasnom doplnení nedostupných položiek, ku ktorých dočasnému výpadku kvôli mimoriadnej situácii došlo.
Zaznamenávame veľký nárast v počte i objeme objednávok. Všetci naši zamestnanci pracujú s maximálnym nasadením. Tím posilňujeme, aby sme mohli vaše požiadavky vybaviť včas. Ak sa stane, že vašu objednávku musíme doručiť v inom termíne, bude vás telefonicky informovať naše zákaznícke centrum.
Snažíme sa v rámci všetkých možných dostupných prostriedkov ochrániť pred možnou nákazou našich zamestnancov aj zákazníkov, prijali sme tieto opatrenia:
- Administratívne činnosti, kde je to možné, sú v režime home office, všetky naše porady prebiehajú on-line,
- externé návštevy, ktoré nie sú nevyhnutné na zachovanie prevádzky firmy, odkladáme,
- do skladu nie je umožnený vstup externým vodičom ani iným osobám,
- pre komunikáciu s kolegami používame e-mail alebo telefón,
- minimalizujeme osobné rokovania na nutné minimum,
- zamestnanci sú vybavení ochrannými pomôckami,
- zamerali sme sa na intenzívnu sanitáciu ako výrobných, tak skladovacích priestorov.
Ďakujeme za vašu priazeň, podporu a spoluprácu, veríme, že vzniknutú situáciu spoločne zvládneme.